Naše prvo i omiljeno pitanje koje postavljamo svim biznisima jeste
Da li razgovarate sa svojim kupcima?
I najčešće dobijamo očekivane odgovore poput na neki način, malo, ponekad, hm, ne… I razumemo zašto je tako, radili smo sa svih strana biznisa, u različitim industrijama, i kao klijenti i kao pružaoci usluga.
Ne moramo da zamišljamo izazove sa kojima se biznis suočava, iskusili smo to, i zato znamo da je najvažnije da razumevanje potrošača vežemo za ciljeve biznisa i da sinhronizujemo procese koji će dovesti do, sa jedne strane, oduševljenosti kupaca, a sa druge, rasta biznisa.
MI SMO NATAŠA I PEĐA, profesionalci sa dvadeset godina iskustva i ekspertizom iz oblasti upravljanja biznisom, istraživanja tržišta, data science-a, veštačke inteligencije, ponašanja i iskustva potrošača, digitalne strategije, marketinga i komunikacija. Ova raznolikost nam omogućava da pokrijemo svaki deo procesa, od istraživanja, preko analize podataka, do strateških usmerenja i konkretnih planova. Naše osnovne vrednosti su ljubaznost, jednostavnost i oduševljenost kupaca. Čvrsto verujemo da odnosi zasnovani na ljubaznosti i uzajamnom poštovanju u privatnom i poslovnom životu dovode i do jasne i jednostavne komunikacija koja direktno i bez skrivenih namera govori šta želimo i šta možemo da uradimo. Važna nam je i jednostavnost u našem procesu rada na strategijama rasta, kako bi klijenti u svakom trenutku znali koje konkretne aktivnosti svi zajedno preduzimamo.I na kraju, sve ovo radimo da bi kupci bili oduševljeni proizvodom ili uslugom koju nudite.